loading...
والیبال پایه و حرفه ای
mehdi بازدید : 290 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (1)

برگزاری المپیاد والیبال  در استان گیلان و حضور تیم نوجوانان مقاومت استان سمنان در این دوره از رقابت ها

 

1-بازیکنان این تیم با روحیه ی بسیار بالای خود سخت مشغول تمرینات حرفه ای هستند و خود را برای حضور در المپیاد والیبال که به میزبانی استان گیلان برگزار میشود آماده میکنند.

 

 

2- برگزاری چند بازی تدارکاتی تیم نوجوانان مقاومت سمنان با دیگر تیم های استان سمنان.


 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خسرو در تاریخ 1392/05/14 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

باعرض سلام وخدا قوت
مرور مطالبی که در سایت گذاشته اید برای اجرایی کردن آموخته هایتان مفید است . ضمنا متوجه باشید که نشر اخباری که رسمیت نداردو حتمی نشده (منظور بند 2 خبر)کار درستی نیست
موفق باشید
پاسخ : سلام...
حرف شما کاملا متین...
من طبق سخنان جناب آقای هروی سرپرست تیم این خبر رو دادم.اگر شما از این خبر ناراضی هستید با اجازتون حذف میکنیم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به همه ی عزیزان...امیدوارم حالتون خوب باشه.قبل از هرچیزی لازم میدونم از مربیان عزیزم آقای سماوی و آقای ابراهیمیان تشکر کنم بابت همه ی زحماتی که برای من و تیم من(مقاومت سمنان) کشیدند..این وبسایت من و داداشم علی درست کردیم و متعلق به همه ی شما عزیزان هست.منو داداشم بازیکن تیم مقاومت سمنان و از شاگردان مربی بین المللی جناب آقای خسرو سماوی هستیم.یه خواهشی از شما عزیزان داشتم.لطفا در مورد پست هامون نظر بدید تا بتونیم در آینده مطالبی رو که عرضه میکنم مفیدتر و قابل استفاده باشه..ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    تا چه حدی از وبلاگ راضی بوده اید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 9,770
  • بازدید کلی : 111,573