loading...
والیبال پایه و حرفه ای
علی ضیائیان بازدید : 357 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
تمرینات باشگاه در روز سه شنبه ادامه یافت تا زردپوشان برای بازی های استانی در تاریخ۳۱مرداد ماه آماده شوند و از جلسه ی بعد با آمدن ۵بازیکن جدید در تمرینات تمرین سر و شکل تازه ای خواهد گرفت.امیر محمد فرخی که با تیم به مدت دو ماه قرار داد بسته بود با وجود اینکه تا اتمام قرار داد او ۳هفته باقیمانده بود به علت عملکرد ضعیف از لیست تیم خارج شد.همچنبن این تمرین عدم رضایت مربی تیم را به همراه داشت.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به همه ی عزیزان...امیدوارم حالتون خوب باشه.قبل از هرچیزی لازم میدونم از مربیان عزیزم آقای سماوی و آقای ابراهیمیان تشکر کنم بابت همه ی زحماتی که برای من و تیم من(مقاومت سمنان) کشیدند..این وبسایت من و داداشم علی درست کردیم و متعلق به همه ی شما عزیزان هست.منو داداشم بازیکن تیم مقاومت سمنان و از شاگردان مربی بین المللی جناب آقای خسرو سماوی هستیم.یه خواهشی از شما عزیزان داشتم.لطفا در مورد پست هامون نظر بدید تا بتونیم در آینده مطالبی رو که عرضه میکنم مفیدتر و قابل استفاده باشه..ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    تا چه حدی از وبلاگ راضی بوده اید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 9,782
  • بازدید کلی : 111,585